среда, 11 октября 2017 г.

Եվա՜…



Չե՛մ հասկանում թե որտեղի՞ց
Այսքա՜ն կրա՛կ կա իմ մեջ,
Եվ ի՞նչու չեմ հրդեհվում
Կամ էլ այրվո՜ւմ մինչև վերջ…
. . .
Տղամարդու հո՜ւրն ուրի՛շ է՝
Հոգի՜ ու սիրտ քայքայող,
Որի համար ընդամե՜նը…
Կրծքի վերին կոճակը բաց
Մի Եվա՜ է հարկավոր:
.
Եվա չկա՜ սովորական,
Կա՛ սառեցնո՜ղ, կա՛ այրո՜ղ,
Եվա էլ կա՜ սարսուռ տվող
Ու չքնա՜ղն իր
Չքնաղաձև մատուցող:
.
Մեկ անիծո՜ւմ ես նրա լաթերը՝
Կո՜ւրծքն ու ամոթը ծածկող,
Մեկ օրհնո՜ւմ ես կոկ ազդրերը՝
Հե՜զ ու ճկուն գալարվող:
.
Փիլիսոփայությո՜ւն է
Եվայի հանվե՜լը,
Հագնվելը՝ բարբարոսությո՜ւն,
Երևի թե այս ամենն է,
Որին ասում են «տղամարդու հուր»:
. . .
Մի քիչ ուրի՜շ է իմ Մուսա-Եվան,
Որը սի՜րտ չունի ու չունի հոգի՜-
Մեջս նստած բորբոքո՜ւմ է,
Որ կրակս երբե՜ք - երբե՜ք
Չմարի…

Հիմա գիտե՜մ թե որտեղից
Այսքան կրա՜կ կա իմ մեջ,
Եվ ինչո՞ւ չեմ հրդեհվում
Կամ էլ այրվո՜ւմ մինչև վերջ…

Ս.Ումառ-Հարությունյան

06.10.17  Երևան

Комментариев нет: