среда, 11 октября 2017 г.

Աչքերը մթան



Թվում է թե գյո՜ւտ եմ անում
Տողերով,
Բայց ընդամենը սի՜րտս եմ բացում
Դողալով,
Հոգուս մատներով գրում եմ ինչ կա՜
Ու զարմանո՜ւմ եմ՝
Նո՜ր ոչի՜նչ չկա:

Մթան նո՜ւյն աչքերն են
Ու ականջները կարոտի
Սեղանին դրված նույն հա՜ցն է
…Գինի՜ն.
Ու լռությունը՝ գլուխը խփող
Հատակի՜ն, պատի՜ն:

Միգուցե սա՞ է այդ մա՛հ ասվածը,
Երբ սիրտդ դատա՜րկ է,
Հոգիդ՝ սնամե՜ջ,
Ու լռությո՜ւնն է ոտուձեռ ընկած-
Փորձում ինչ-որ կերպ դիպվածը հարթել…

Մթան մեջ
Կարող ես գրել արևի՜ մասին,
Կարոտից խեղդվո՞ւմ ես
Կարող ես գրել հուշերի՜դ մասին,
Թե լռությո՜ւնն է քեզ անհանգստացնում
Կարող ես գրել աղմուկի՜ մասին -

Սրտի՜ աղմուկի…

Սրտի՜, որ թո՜ւյլ է
Նաև փխրո՜ւն է,
Անօգնակա՜ն է, սակայն դիմացկուն,

Պոե՜տ ես
… Գրի՛ր քո սրտի շշուկի՜ մասին,
Գրիր բերկրանքից  քո դողի մասին
Գրիր մուսայիդ աչքերի մասին

Ու մթան դաժան աչքերն անտեսիր…

Հիշի՛ր, որ գյուտ չես անում տողերով
Այլ սիրտդ ես բացում մի կե՜րպ

Դողալով:

Комментариев нет: