суббота, 14 июня 2014 г.

Դիալեկտիկա





- Դո՞ւ, դու կրքոտ ես ինչպես Ողջի գետը:
- Իսկ դու քաչալ ես ինչպես Ծաղկաձորի Քաչալ սարը
- Իսկ դո՞ւ…
- Իսկ դո՞ւ…
Գիկիր ինձ իմ հիշողություն, քո ձեռքերի մեջ ես ինձ զգում եմ այնքան լավ, որ կարող եմ հավերժ մնալ այսպես, մոռանալով աշխարհիկ և լավը և վատը:
Հիշողությունը գեղեցկացնում է մարդուն՝ սկսած առաջին սիրած կնոջից մինչև խոտերի մեջ ընկած վերջին հույսը…
Հիշողություն չունեցող մարդը դառնում է բռնակալ իր իսկ հանդեպ ու վերանում է, ջնջվում է Տղամարդու և Կնոջ ամբողջ դիալեկտիկան… 

Համոզված եմ թե քանի հոգու է դուր գալիս ամռան անձրևը, որը թակում է պատուհաններդ, հրավիրում քեզ դուրս, թրջվելու, մի քիչ մրսելու, մի քիչ գիժ լինելու, մի քիչվազքուղի դուրս եկած կենգուրուի նման պոչով հպվելու ու ավելի երկար ցատկելու Կյանք կոչված այդ զզվելի ու միաժամանակ հաճելի ռեբուսի վերջնամասին առաջինը հասնելուն
Համոզված եմ թե քանի հոգու է դուր գալիս անձրևից հետո, թրջված, տաքանալ սիրելի մարդու գրկում

- Դե, զզվեցրիր էլի, կյանքս կերար:
- Չեմ ժխտում, սիրում եմ համով բաներ ուտելը:
- Ի՞նչ համով բաներ:
- Դե կյանքդ, համով է չէ՞:
- Ապո՛ւշ:
- Ապուշ նշանակում է անուշադիր, իսկ ես այնքան ուշադիր եմ քո նկատմամբ, դո՞ւ, դու կրքոտ ես ինչպես Ողչի գետը:
- Իսկ դու քաչալ ես ինչպես Ծաղկաձորի Քաչալ սարը
- Իսկ դո՞ւ…
- Իսկ դո՞ւ…
- Լսիր, մենք արդեն ծե՞ր ենք:
- Ո՜չ, մենք դեռ ապրում ենք…
… Տղամարդու և Կնոջ ամբողջ դիալեկտիկան… 

Комментариев нет: