суббота, 10 мая 2014 г.

Տասներկու ձմեռ և մեկ գարուն

Տասներկու ձմեռ և մեկ գարուն



- Ասում եմ վերադարձի՛ր, չի լսում, ասում եմ ամո՛թ է, մարդիկ կտեսնեն, չի լսում, բղավում էի հիմարի նման:
Արդեն տասներկու տարի է պահում եմ այս նկարը:
- Ես էլ նայեմ, կարել՞ի է: Գեղեցի՜կ է, բայց միայն մեջքն է, ի՞սկ ով է նկարել:
- Ե՛ս իհարկե, աչքերով:
- Բայց սև ու սպիտակ է, ինչո՞ւ:
- Գունավոր լիներ կխանդեի:
- Հասկանո՜ւմ եմ, հետո՞:
- Ես ընդամենը համբուրեցի նրա մազերը, իսկ նա փակեց աչքերն ու վրայից հանեց վերնաշապիկը, կրծկալը, փակեցի աչքերս երկու ափերով:
- Ինչո՞ւ:
- Գեղեցի՞կ էր…
- Հասկանո՜ւմ եմ: Կրծքերը տեսա՞ր:
- Ո՜չ, ի՞նչ ես ասում, չնայած մի ակնթարթ կարծես թե…նրան տեսավ քամին, պատկերացնո՞ւմ ես, և տեսավ և ձեռքերով շոշափեց և…
- Բայց քամու ձեռքերը մարդկային չեն, դա ոչի՜նչ, քամուն կարելի է:
- Հիմարություններ ես ասում, ես խանդեցի, հասկանո՞ւմ ես, ասում եմ եմ վերադարձի՛ր, չի լսում, ասում եմ ամո՛թ է, մարդիկ կտեսնեն, չի լսում, բղավո՜ւմ էի հիմարի նման:
- Ի՞սկ հիմա, համոզվա՞ծ ես որ ոչ ոք չտեսավ:
- Դո՛ւ, դո՛ւ տեսար նրան, մերկ, հիմա էլ նայում ես:
- Ինձ կարելի է, ես քո ընկերն եմ, հետո՞:
- Ի՞նչ հետո, սիրում եմ մինչև հիմա, կանչում եմ, չի գալիս:
- Դրանք բոլորն էլ դավաճան փչացած անձեր են, բանի տեղ մի դիր:
- Սիրո՜ւմ եմ, տասներկու տարի սպասո՜ւմ եմ…իրո՞ք փչացած են:
- Իհարկե, ես գիտեմ, ես դասավանդել եմ այդ թեմայով, ես էլ ունեի…ա՜խ:

Լսվեց զուգագուլպաների իրար հավասար պարբերականությամբ քսվելու ձայնը:
Երկու կանացի հաստ ոտքեր մտան ու կանգնեցին լվացարանի մոտ:
Կանացի բամբ ձայնը պայթեց:
- Ապուշներ, ի՞նչ եք անում այստեղ, կես ժամ է ձեզ ենք փնտրում, արա՛գ անցեք հիվանդասենյակ, իսկ դո,ւ այ հիմարի գլուխ, ի՞նչ ես թաքցնում ձեռքումդ:
Ուժով ձեռքից վերցրեց լրագրի մի պոկված թերթ:
- Սա ինչո՞ւ ես պահել, ինչի՞դ է պետք:
- Դա իմ սիրուհու նկարն է, տո՛ւր:
- Ապո՛ւշ, այստեղ նկար չկա, միայն տառեր են, մա՛րշ այստեղից, թե՞ սրսկեմ:

Գիշերը ստուգայցի դուրս եկած բուժքույրը անցնելով մի հիվանդասենյակի դռան մոտից պարզ լսեց.
« Ասում եմ վերադարձի՛ր, չի լսում, ասում եմ ամո՜թ է, մարդիկ կտեսնե՜ն, չի լսում, բղավում էի հիմարի նման:»
Բացեց դուռը, մոտեցավ ու կանգնեց երկու հիվանդների մահճակալի արանքում:
Մեկը չէր շնչում, այն մեկը, որ դասախոս էր եղել:
Իսկ մյուսը քնի մեջ բարձր բղավում էր.
« Ասում եմ վերադարձի՜ր, չի լսո՜ւմ, ասում եմ ամո՛թ է…:»

Ս. Ումառ


Комментариев нет: