среда, 16 сентября 2015 г.

Քեզ


Մի պահ փորձում եմ հավատալ,
Որ իրոք կողիցս ես ծնվել,
Ու մնացած կողերս էլ որ կան
Կարող են իրար նմանվել…

Աստվա՜ծ իմ,  քեզ չե՛մ հասկանում:
Ի՞նչու հենց կողից ստեղծեցիր Նրան,
(Այսքան կող միամիտ մարմնո՞ւմ)
Հետքրքիր է, ո՞ր մեղքիս համար:

Մի կողս խանդում է մյուսին,
Մեկն առանց պատճառ արտասվում,
Մի կողս (ասենք) ինչ էլ որ հագնի,
Մյուսը քաշում է ու պատռում:

Մեկն արշալույսն է սիրում մարմնիս,
Մեկը վերջալույսս է  շրթին մրմնջում,
Մեկը խոստում է ցանում աչքերիս,
Մյուսն էլ անկապ բողոքում:

Մեկի գլո՛ւխն է անընդհատ ցավում,
Մեկը պարո՜ւմ է, մյուսը՝ բղավում,
Մեկը սրտիս ծորակն է բացում,
Մյուսը գալիս ու փակում:

Մեկը նախա՛նձ է, մեկը գե՛ր, մեկը չա՛ր,
Մեկը խանդո՜տ է, մեկն անտարբեր ամենքին,
Մեկին էլ թվում է թե ինքն է
Բոլոր կողերի տիրուհին:

… Աշխարհում այդպես էլ ապրում եմ -
Քո՛ կողմից, Քո՛ ձեռքով արարված,                         
Ու չեմ հասկանում դժոխքո՞ւմ եմ,
Թե՞ դժոխքն է իմ մեջ ամփոփված:

Հ.Գ.
Աստվա՜ծ իմ, Լավ չէր լինի որ
Սրտիս  խոռոչից ստեղծեիր Նրան,
Ես չէի լինի, չէր լինի և նա
Աշխարհն էլ չէր լինի այսքան անարդար…


Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: