пятница, 1 июля 2016 г.

Supremus (Մալևիչի սև քառակուսին)



Ցնորվում է խաղողը երակներիդ մեջ՝
Հարվածում գլխիդ,
Ընկնում ոտքիդ տակ,
Մտքումդ աղքատ հարուստներ,
Սրտումդ հարուստներ աղքատ…

… Ցուցափեղկերում
Կանացի լողազգեստնե՜ր,
…Ու աչքերի խաբկա՜նք,
Ու աչքերի տանջա՜նք…

Գինի է դառնում երևակայությունդ՝
Լցվում փո՜քր,
Միջի՜ն,
Մե՛ծ բաժակների մեջ,
Կույրերը տեսնո՜ւմ  են,
Համրերը խոսո՜ւմ,
Անդամալույծները վազում են առաջ…

… Ցուցափեղկերում
Կանացի լողազգեստնե՜ր,
…Ու աչքերի խաբկա՜նք,
Ու աչքերի տանջանք…

Մի սև թավիշ է դիմացդ կանգնում
Ու հիմար սիրտդ կանչում է նրան,
Ձեռքերը քո՛նն են,
Ոտքերը քո՛նն են,
Անկապ ժպիտը ականջից-ականջ
Իհարկե՜ քոնն է,
Դու «նա՛» ես, նա «դո՛ւ» ես
Հարբած մի Արտացոլա՜նք…

… Ցուցափեղկերում
Կանացի լողազգեստնե՜ր,
…Ու աչքերի խաբկա՜նք,
Ու աչքերի տանջանք…

Դու մի Դալի ես՝ Սալվադոր -
Այլ ոչ թե հարբած սրիկա,

Դու Բաքոսի հա՛րճն ես դարձել
Պատրանքների քողի տակ:

Դու քմահաճ փոփոխում ես
Ցանկություններդ բոլոր -
Մոռանալով, որ երկիրը խորանարդ չէ
Այլ կլոր…

Դու լա՛վ գիտես,
Որ Դրախտը և Դժոխքը
Նույն տեղում են՝  Երկնքում
ու թռչում ես դեպի երկինք,
Թռի՜չք, թռի՜չք,
Սլա՜ցք, սլա՜ցք…

… Ցուցափեղկերում
Կանացի լողազգեստնե՜ր,

….Ու աչքերի խաբկա՜նք,
Ու աչքերի տանջանք…


Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: