пятница, 6 июля 2018 г.

Իմ տիրակալը հիշողությո՜ւնն է


Իմ տիրակալը հիշողությո՜ւնն է՝
Փոքրի՜կ մի ոզնի կծկված,
Անընդհատ ծակո՜ւմ, ցավեցնո՜ւմ է
Տիրակալների նման դաժա՜ն,
Անաստված:

Իրեն թվո՜ւմ է թե արդեն ծե՜ր է՝
Տարիքը առա՜ծ, իմաստո՜ւն,
Թվո՜ւմ է թե կյա՜նքը խաղաղ լինելն է՝
Փոթորիկների՜ց, հողմերի՜ց
Հեռո՜ւ…

Չի՛ թողնում սի՜րտս մեկ ժամով ննջի՜-
Կոպիտ ձեռքերով սեղմո՜ւմ է նրան,
Չի՛ թողնում սիրտս դե՜մքը իր շրջի
Ու հանգիստ առնի գոնե՜ մեկ
Վայրկյան…

Խոսո՜ւմ է, տալի՜ս անհարկի հարցեր,
Ակա՜նջ սղոցում տերտերի նման,
- Հիշո՞ւմ ես, ամա՜ռ էր,
…փորձեցի՜ր կանգնել,
- Հիշո՞ւմ ես, որ քեզ պառկեցրի հարմար:

Սիրտս ընկում է գի՜րկը հուշերի,
Ու պրծո՜ւմ չկա սրանից,
Ո՜ւր եք ծվեններ մանկության օրերի
Ծեր հիշողությո՜ւնը
… ինձ դո՛ւր չի գալիս:

Անձրի նման լցվո՜ւմ է գլխիս,
Հրավիրո՜ւմ է
Թրջվելո՜ւ,
Մրսելո՜ւ,
Գժվելո՜ւ,
Տե՜ղ չկա փախչե՜մ, փրկվե՜մ նրանից
Ու առա՜նց նրա ապրեմ աշխարհում:

Իմ տիրակա՜լը հիշողությո՛ւնն է՝
Բառապաշարով հարո՜ւստ,
Հոգով իր անխի՜ղճ,
Ու ես էլ նրա հլո՜ւ ստրուկն եմ,
Որ մի կերպ դիմանո՜ւմ եմ-
մե՜ղք գալիս սրտիս…


Комментариев нет: