четверг, 20 апреля 2017 г.

Կապույտ Երազ



Ասո՜ւմ են ագահ ես -
Շատ բան ես ուզում:

Թե շատը ո՞րն է  - ես չե՛մ հասկանում

Շա՜տը արծաթն է մազերիս բազմած,
Մենությո՛ւնն է շա՜տ, որ հյուր է արդեն
Երկա՜ր ժամանակ,
Շա՞տը
Շատն աղավնիներն են
Ավերակ վանքի պատերին նստած

Անտաղանդ պոետի
կարծիքն է լինում շատ,
Կամ հպարտությունը այն մարդու աղքատ,
որի գրպանը լինում է դատարկ,
Իսկ հոգի՞ն -
Հոգին՝ մի ամբողջ աշխարհ:

Շատն ընթերցողի կարծիքն է լինում
Բանից անտեղյակ,
Որ սև թավիշի պես
Փաթաթվում է քեզ  ինչպես մոլագար
Ու ստիպում սգալ ընադամենը մե՜կ,
Մե՛կ վանկի  համար:        

Անձրևի թա՜փը,
Դո՜ղը ծառերի,
Արևի շո՜ղը,
Հո՜վը զեփյուռի,
Ծփանքը ծովի
Ու ափն այն դատարկ, որտեղ որ ժամանակն է
Ուշաթա՜փ ընկած

Իմ ուզածն ինչ է՝  շատ չնչին մի բան -
Լինեի ընդամենը տասնութ տարեկան

Իսկ ինձ ասում են.
- Ագա՜հ ես, ագա՜հ…


Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: