суббота, 30 июня 2018 г.

Ապրե՜լն է դժվար առանց քեզ



Զոհաբերե՞լ եմ,
Արարե՞լ, կարողացե՞լ եմ սիրել
Թե՞ դրանց մասին խոսե՜լ եմ միայն,
Գիտե՞ս,
Շատ հե՜շտ է խաղաղ ձևանալը,
Խաղաղ ապրե՛լն է դժվար:

Հե՜շտ է ձևացնել թե դո՜ւր է գալիս սուտը,
Ցույց տալ, որ
Հավատում ես հիմար մտքերին,
Գիտե՞ս,
Դժվա՜ր է  մենախոսելը
Երբ ամե՜ն մի բառ այրում է հոգիդ:

Դեռ անցած «կյանքում»  էր,
Որ ինձ հարցրին, թե ի՞նչ եմ փնտրում
ջրերում ծանծաղ,
Փորձեցի՜- հե՛շտ էր հարցը չլսելը,
Գիտե՞ս,
Ջրերում ցո՜ղ էի փնտրում՝
Մաքո՜ւր, կատարյալ:

Հե՜շտ է կանգնելը Սահմանագծին,
Քա՜յլ անել, անցնե՜լն է դժվար,
Հե՜շտ է խելքն ուտել ցանկացած անձի-
Սրտեր ուտե՜լն է  անհնար:

Կյանքը գնա՜ցք է,
Անկախ մեր կամքից կանգա՜ռ առ կանգա՜ռ
ընդհատվող,
Գիտե՞ս, սիրելիս, որ մեզ թվում է
Թե սլաքավա՜րն ենք մեր կյանքի:

Նման բան չկա՜, մենք ուղևո՜ր ենք,
Վերջին կանգառի մասին չգիտենք ոչինչ,
Եվ ո՛չ մի կանգառ երբե՛ք կրկնվող չէ,
Դժվա՜ր չէ դուրս թռչել ընթացքի պահին:

Պետք է տարբերել «դժվա՜րն» ու «անհնա՜րը»
Տարբերել
«կո՞ղմ ես» թե՞ «դե՜մ չես» կյանքին,
Գիտե՞ս, սիրելիս,
Սրանք բառե՜ր չեն
Սրանք մտքե՜ր են անհասկանալի:

Դյուրին է ագահ ձևանա՜լը,
Խաբե՜լը,
Ապրե՜լը հորինած չափածոյով կեղծ,
Շատ հե՜շտ է նաև վերցնե՜լ-մահանալը,
Գիտե՞ս,
Ապրե՜լն է դժվար առանց քեզ:



Комментариев нет: