воскресенье, 6 августа 2017 г.

Լռության Երկնագույն Երազնե՜ր



1
Լռության երկնագույն
Երազնե՜ր
Քո վարդաբույր շուրթերին,
Առանց խոսքի շշուկնե՜ր
Երեկոյան խոյանքների
Եզրերին…
*
Լուսաբացի փոխարեն
Մեկնվե՜լ ես անկողնուս,
… Դու հասկացա՞ր, սիրելի՜ս,
Որ բերե՜լ ես 
Ապրելու մե՜ծ ցանկություն…
*
Դե ուրեմն մի՛  հեռացիր-
Թո՛ղ մարմնիդ բույրը
Մնա վերմակիս,
Միևնո՜ւյն է  առանց այդ բո՜ւյր
Անհնար է ներկայանալ
Աստծո ահեղ ատյանին…
*
Գո՞ւցե նա էլ բույրդ առնի-
Հասկանա՜ ինձ՝ նվաստի՛ս,
Որ առա՛նց քեզ, առա՛նց քո բույր
Կյանքը արագ կանգ կառնի…

2
Սակայն շուտով կհեռանա՜ս,
Կմնա լո՜կ հիշողություն
Կամ էլ սիրո պատկե՜րը,
Ու կարոտն իր հառաչանքո՜վ
Կկապանքի՜
Խղճիս հոգնած թևերը…
*
Քեզ՝ խնայվածիդ նվիրեցի՜ր ինձ,
Դրանից ավե՜լ էլ ոչինչ չկա՜,
… Հեռո՜ւ կլինես, իսկ իմ աչքերի՜ց
Դեռ հոգոցնե՜ր են,
Որ պիտի տեղան…
*
Հեռո՜ւ կլինես -
Ու ձանձրույթը կթանձրանա՜,
Կծանրանա՜-
Կիջնի՜ տխուր մարմնի՜ս,
Գաղափարը կմահանա՜
… Ու խոսքե՜րս  վերքերս չե՜ն ամոքի…

3
Լռության երկնագույն
Երազնե՜ր,
Առանց խոսքի շշուկնե՜ր,
Հեռացվո՜ղ-մարո՜ղ, մոռացվող օրե՜ր,
Ու սմքված մի սիրտ
Խոցված համրորեն…
*
…Ու գիշերվա պես
Կյանքս լուռ կանցնի,
… Էլ չեմ տարբերի ցերեկն ու գիշերը,
Ցավի մանրէի պես հոգիս կկրծի

Բանաստեղծական տողեր կերտելը…

Ս.Ումառ-Հարությունյան

06.08.17  Երևան

Комментариев нет: