суббота, 23 июля 2016 г.

Դիմագծեր



Կյանքի և մահվան սահմանագծին
Մի պահ կա՝
Անժամանակ  մի ժամանակ, երբ
Դիմագծեր են հայտնվում դեմքիդ՝
Վախի՜,
Զարմանքի՜ ու
Սպասման…

Օրորվում է օրը ոտքիդ տակ,
Անցյալը գալիքի կոկորդն է սեղմում
Ու տարուբերվում է մի հին հարցական՝
«Աստծո կամո՞ք է արդյոք կատարվում…»

Լափո՛ւմ է մտքերդ մի անկուշտ կասկած,
Թե ուրիշ աշխարհ գույությո՞ւն ունի
Ու նորից ճոճվում է մի հին հարցական
«Այնտեղ մեկը կա՞, որ ինձ ընդունի…»

Քեզ պատասխան են տալիս դիմագծերդ
Վախի՜,
Զարմանքի՜ ու
Սպասման
Կյանքի և մահվան սահմանագծին -
Ի՛նքդ ես դառնում մի կոր հարցական:

Դու ձե՜ռք ես առնում-
Քեզ մեկնո՞ւմ են ձեռք,

Դու արհամարո՜ւմ ես-
Քեզ սիրո՞ւմ են շատ,

Քեզ դասո՜ւմ ես վեր-
Քեզ վա՞ր չեն բերում,

Ինչ որ տեսնո՜ւմ ես-
Չի՞ խաբում քեզ դա…

- Ամեն ինչ սո՜ւտ է և ունայն…
Այսպես են քեզ պատասխան տալիս
Դիմագծերդ՝
Վախի՜,
Զարմանքի՜ ու
Սպասման…

Ս.Ումառ-Հարությունյան
20.07.16 Երևան


Комментариев нет: