суббота, 22 августа 2015 г.

Իմ կշեռքը մի հրա՛շք է-

Իմ կշեռքը մի հրա՛շք  է-
Կշռաքարերն արցունքից                 
Ինչ կշռում եմ ծա՜նր է  գալիս…

* * *
Ծա՜նր են, ծա՜նր են հողին չընկած        
Արցունքները տղամարդու,
Նույնիսկ վերջին փոսը գցած
Մի բուռ հողից անարցունք:

Ծա՜նր է վերջին անգամ տեսնել
Լույսի մեռնող ստվերը,
Ծա՜նր է վերջին անգամ ըզգալ
Քեզ զգույշ շոյող ձեռքերը:

Ծա՜նրէ անխոս բառից ծնված
Ակամա չոր հոգո՜ցը,
Ու քեզ համար նախատեսված
Այրվող մոմի բոցը…

Ծա՜նր է, երբ որ համոզվում ես,
Որ դու երկու հայր ունես-
Մեկը լեզո՛ւդ, մյուսը խի՛ղճդ է
Մեկն ըմբո՜ստ է մեկը՝ հե՜զ:

Ծա՜նր է, երբ որ կառչած օդից
մեկին հենակ ես լինում,
Իսկ երբ արդեն պետք չես գալիս
կոտրվում ես, շպրտվո՜ւմ…

* * *
Գուցե մի օր ես էլ նետեմ
Կշռաքարերն  իմ  արցունք,
Միևնույն  է ի՞նչ էլ չափեմ-
Միայն ծանր է դուրս գալու….


Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: