четверг, 11 июня 2015 г.

Բարև՜ տղաս…



*
- Բարև տղա՜ս, բարև՜,
Կներես, որ այսպես ստացվեց,
Որ հիմա քո կողքին չեմ, գրկե՜մ, համբուրե՜մ:
Դու լա՞վ ես:
- Բարև, մա՛մ, լա՛վ եմ:
- Մի բան կերե՞լ ես:
- Այո՛, կերել եմ:
- Դպրոցում հո՞ չեն նեղացնում:
- Հայրիկից վախենում են:
- Հայրդ ի՞նչպես է, խորթ մա՞յրդ:
- Լա՛վ են, ի՞նչ կա:
- Կարոտե՜լ եմ, կերևա՞ս:
- Լավ մա՛մ, ժամանակ չկա՛…

*
- Բարև տղա՜ս, լա՞վ ես:
- Լա՛վ:
- Լսել եմ բժի՞շկ ես դառնալու,
Ինստիտուտում գործերդ լա՞վ են:
- Լա՛վ են,մամ:
- Հիվանդ չե՞ս, կարոտե՜լ եմ:
- Նորմա՛լ եմ, մամ:
- Հա՞յրդ
- Լա՛վ է, ի՞նչ կա:
 - Կարոտե՜լ եմ, կերևա՞ս:
- Լավ մա՛մ, ժամանակ չկա՛…

*
-
Բարև տղա՜ս, շնորհավորո՜ւմ եմ,
Ապրե՛ս, որ հորդ անունն ես դրել:
Շատ կցանկանայի գրկել առաջնեկիդ:
Առո՞ղջ է:
- Հա՛, մամ, նորմա՛լ:
- Կի՞նդ, հա՞յրդ:
- Լա՛վ են:
- Մի բան կերե՞լ ես:
Կարոտե՜լ եմ, կերևա՞ս:
-
Մա՛մ, աշխատանքի եմ, ժամանակ չկա՛:

*
Բարև սիրելի՜ս, գործերդ ի՞նչպես են,
Գիտե՜մ, դուստր ես ունեցել, աչքե՜րս քոռանան
Չտեսա թոռներիս:
Դու լա՞վ ես, այսօր մի բան կերե՞լ ես:
Այդպես էլ քեզ չտեսա,
Չսպասեցի,
Կներե՜ս…
- Բարև մա՜մ, չէ մի քիչ լավ չեմ, իսկ դու որտե՞ղ ես:
Ինձ Ների՜ր:
- Ե՞ս, ես երկնքում եմ արդեն,
Քեզ լա՜վ նայիր…

Ս.Ումառ-Հարությունյան



Комментариев нет: