суббота, 5 апреля 2014 г.

Ճակատագի´ր իմ (բանաստեղծություն)



* * *
Ճակատագի´ր  իմ,
Քե´զ ապավինել՝
Հավատացել եմ գոյությանը քո,
Բայց կարոտներս
Արդեն ծերացել,
Ու ծնկել են քո ճանկերի ներքո:

Ճակատագի´ր  իմ,
Բա´խտ իմ անարժան,
Վազվզում եմ քո փողոցներով ցած,
Վախով նայում եմ 
Աչքերիդ  դաժան,
Ուսերիս վրա թախիծս բարձած:

Ճակատագի´ր  իմ,
Հույսի´ս սպանդանոց ,
Նորի´ց եմ ճեղքում քո կուրծքը  մրմունջ,
Նորի´ց եմ փորձում
Գտնել նոր փողոց,
Որտեղ ծխում է դեռ մի սուրբ անուրջ:

Ճակատագի´ր  իմ,
Բա´խտ իմ դիվահար,
Քո  ճանապարհը վերջ ունի՞ արդյոք,
Սկիզբը ես գիտեմ՝
Ցա´վ  էր ինձ համար,
Ու երկա~ր երկա~ր կսկիծ էր մորմոք:

Ճակատագի´ր իմ,
Իմ երա´զ մրսած ,
Թափառո´ ղ  կարոտ,
Հո´գս ուրվագծված,
Ես ինչպե՞ս քնեմ, երբ դեռ վազում եմ ,
Երբ խարխափում եմ,
Սայթաքում եմ քո թանձր մշուշում,
Չգրված տողս էլ  արև է հուշում:


Ս.Ումառ

Комментариев нет: