вторник, 1 апреля 2014 г.

Ուղղակի ապրել




« Ապրե՜լ, ապրե՜լ, այնպե՛ս ապրել,
Որ սուրբ հողըդ երբեք չզգա քո ավելորդ ծանրությունը:»
                                                                                     Պ.Սևակ

- Մա՞մ:
- Հա, ցա՛վդ տանեմ, ասա՛:
- Ծխախոտ երկու տուփ կգնես, լա՞վ:
- Դե առանց այն էլ  քիչ է, հազիվ բավականացնի, հաց, սուրճ, շաքարավազ, մածուն:
- Մա՞մ:
- Լա՜վ, լա՜վ, մի կերպ յոլա կգնանք, - մայրը ծալեց երեք հազար դրամանոցներն ու դրեց դրամապանակի մեջ:

* * *
- Մա՞մ, չեմ հասկանում, ժպտո՞ւմ ես, թե՞ լաց ես լինում:
- Չգիտեմ, կորցրեցի դրամապանակս, գտա դրամապանակս…
- Մա՞մ, կորցրեցի՞ր թե՞ գտար:
- Չգիտե՜մ, կորցրեցի,  հետո փնտրում էի ….տեսա մի  կնոջ հաշմանդամի սայլակի մեջ նստած մի երեխայի հետ, մոտեցա, ձեռքին իմ դրամապանակն էր, գիտեի մեջը երեք հազար դրամ կար:
- Մա՞մ, հետո՞:
- Նայեց ինձ ու ասաց. «Տիրամայրը լսեց աղոթքներս, նայի՛ր» - ու ցույց տվեց երեք հատ ծալված հազարանացները:
- Մա՞մ, իսկ ինչո՞ւ ես լաց լինում:
- Չգիտե՜մ…գտա թե կորցրեցի:
- Մա՞մ…


Комментариев нет: